Handikappskunskap

Handikappskunskap började vi dagen med idag, Vi fortsatte med massor redovisningar. Alla har fått fördjupa sig i varsitt handikapp och så ska det redovisas, alla han inte idag så några ska få göra det på kanothajken hihi Får väl se hur det blir med den saken. Men det var intresant och bra att göra på det sättet för då får man ordentlig kunskap i nått och sen får man ganska mycket kunskap i många olika. Jag tror att det fungerar bra och är ett bra sätt att lära sig mycket på. Alla gjorde det bra.

Eftermiddagen jobbade vi med folkrörelser, vi är uppdelade i grupper och så ska vi försjupa oss i en rörelse. Min grupp hade fredsrörelsen, ganska roligt men väldigt mycket att skriva om. Men vi blev i stort sätt färdiga idag, så vi kunde skicka en det till våran lärare som ska gå igenom det. Redovisningarna kommer att ske efter sommarlovet så då får man väl se hur mycket som man kommer ihåg av det. Förhoppningsvis har man väl inte glömt av allt. Men vi skulle nog få en lektion för att förbereda de sista när vi kommer tillbaka, annars ska man vara så gott som klar idag, men jag tror att vi är det. VI fick sitta mellan ett och halv fem och jobba med det så vi kom långt. Hoppas att det bli bra och att läraren tycker det med.

Nu ska vi kolla på ett avsnitt av morden i midsommar, det är ju så sjukt bra och jag iallafall är ganska trött så jag orkar inte göra något som är för avanserat ikväll. Men man vet ju aldrig vad som händer när det väl blir kväll, då kanske man vill göra masser och alla vill hitta på nått. Men vi får se, ska försöka komma i säng skapligt tidigt idag med för dom senaste dagarna har det blivit sent, och jag har varit jätte trött hela dagarna. Men men vi får väl se hur det bli med den saken med, man kan ju alltid hoppas att det funkar haha Men bäst att jag kilar iväg så jag hinner med och se lite med=)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback