Harry´s

Denna kväll blev en sväng till harrys med några stycken. Vi satt och hade inte något speciellt att göra så vi bestämmde oss för att ta en sväng dit. Det var trevligt vi satt ute och tog varsin cider, öl eller vad nu alla tog vet jag inte haha men det var riktigt nice och skönt att göra något annat för en gångsskull. Efter harrys gick vi hit upp till bokullen och satt på ballkongen eller som det egentligen är brantrappan och bara tog det lugnt en stund=) Det vart en mycket bra kväll med många riktigt mycket goa skratt.

Men nu måste jag krypa till kojs annars kommer jag aldrig upp imorgon till våran fina idrott som jag än en av dom som ska hålla i, då kanske man inte ska vara för trött hihi
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback