Ibland blir jag så trött

Varför ska det vara så himmla svårt att höra av sig för. Om någon ringt till mig så ser jag ju till atta jag hör av mïg direkt till den som ringt, men jag skiter inte bara i det. Varför kan inte vissa göra det. Fan man tror ju att det har hänt nått när personer inte ringer tillbaka när man själv har ringt flera gånger i rad. Det som är värst är när man lovar att ringa och man bara skiter i det. Då blir jag riktigt besviken kan man nog säga.

Kvällen igår blev på harry´s iallafall och det var kul tyckte jag nog. Vi dansade i princip hela kvällen och vilket jag verkligen gillar. Kvällen gick bara lite för fort kännde jag, för när man dansar som mest så är det
alltid dags att gå hem och det är lite surt. Men roligt det hade vi verkligen=)

Idag bli det att åka hem till Värnamo och det ska ska bli himmla roligt. Ska åka med Oskar haha och lyssna på schlager vilket vi oftast lyssnar på när vi åker så det är toppen=) Kvällen vet jag inte vad som kan tänkas hända antagligen så blir det väl att kolla på lite film och bara slappa och ta det lugnt vilket är ganska skönt=)

Nu måste jag packa lite och städa lite tror jag. För annars bli jag väl aldrig klar med allt som jag måste göra innan jag åker tillbaka, måste se till att få med mig allt som jag kan tänkas behöva till lägret med. För snart ska ju lilla jag ut och åka i en kanot herregud säger jag bara hur ska detta gå för mig undrar jag. Men det blir nog bra ska ni se hihi

Men dags att stiga upp och ta tag i saker och ting.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback