Ingen seger

Tyvärr så gick det inte så bra för våran svenska schlager iår heller. Det är tråkigt tycker jag, för jag tyckte att Charlotte var en av dom klart bästa under kvällen. Jag gillade han som van och Greklands bidrag ganska mycket med. Så rätt låt van måste jag nog säga ändå. Men synd att det inte gick för oss iår, hoppas på bättre lycka nästa gång.

Uppe med tuppen blev det idag, kunde inte sova vet inte varför. Har väl sovit för mycket dessa dagar så jag kanske behöver vara vaken lite mer nu=) Vi gick aldrig på festen igår heller så det kanske är därför som man inte är trött vad vet jag. Vi ville hellre kolla klar på Schlagern och efter den var det ingen som var så sugen på att ge sig av. Men vi hade trevligt där vi satt och det vart en lugn och skön kväll och det är heller aldrig fel ju.

Nu ska jag städa lite och plocka iordning på allt som man snart ska börja packa ner. För det är dags snart att börja packa så man kan ta hem allt här i från. Så nu måste jag få lite ordning på allt så jag får ner det i kartongerna. Mindre roligt att behöva styra med det just nu men det är ett måste för allt ska hem. Så det är väl bara at börja någonstans så att det inte blir så mycket kvar till sista dagen haha för det blir lätt så för mig, jag orkar inte och sen är allt kvar till sist och då är det så mycket och då orkar jag absolut inte. Så nu ska jag faktiskt försöka dela upp detta lite på alla dagar så det inte bli så jobbigt=)
Jaja vi får väl se hur detta ska gå)
hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback