Jävla mage

Jag hade hoppats på att klara av hela hajken och för en gångsskull kunna ungås med min klass utanför skolan, men nej då när vi sitter i kanoten känner jag hur magen börjar med sitt egna lilla liv. Jag blir så jävla ledsen på den så jag kan kräkas. Så dom skicka hem mig istället för ingen tyckte jag skulle sitta där ute och ha ont och kanske bli sämre. Så nu ska jag jobba med flu2 och hoppas på det bästa vills säga. Varför ska allt alltid krångla för mig, varför ska jag vara tvungen att leva mitt liv efter min mage för. Hatar magar det gör jag verkligen jag är så less på det. Kul och vara här med flu2, jag älskar flu2 dom är grymma och skit schyssta men det är inte dom jag ska vara med denna vecka liksom det är mina kära klasskompisar som paddlar hej vilt. Och jag skulle också paddla hej vilt, hoppas att dom kommer fram ikväll och får det roligt iallafall.

Nu ska jag äta frukost sen blir det att prata med lärarna igen plus ringa doktorn så han kan skriva ett intyg till mig om detta med. Jag blir knäpp.
Ha en toppen dag=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback