Jobba

Idag började dagen med att jag jobbade lite extra på synsam vilket var helt okej men ganska lång dag för vi hade inte mycket att göra. Vi hade lite på förmiddagen men det var ytterst lite måste jag säga till skillnad från igår när vi knappt han sitta fem minuter. Jag gillar dock när det är mycket att göra för då går tiden lite fortare med, men det gick framåt ändå hihi Jag och Maggie städade även hela butiken putsa allt som gick och putsa, alla skåp och så. Vi han inte putsa alla bågar men det blir nästa gång som vi får ta det projektet haha

Eftermiddagen blev en sväng till familjen Berg, hade inte träffat Lotten på ett tag och jag var tvungen att prata lite med Karin med. Så jag åkte ut en sväng dit och hälsade på det var mycket trevligt och det var roligt att se Lotten igen.

Nu hoppas jag på mat snart för min mage kurrar massor=) Vi får väl se vad det bli denna gång för mat hoppas på nått riktigt gott och vad jag hörde kanske det skulle bli lite grillat och det är väl aldrig fel va=)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback