Jobbat

Dagen började på synsam idag, vi hade faktikst ganska mycket att göra hela dagen. Men det var så förbannat varmt inne på jobbat så vi trodde att vi skulle dö av värmeslag. Men men det fanns tydligen bätte svalka sa pappa när jag kom hem så vi får hoppas att det kommer igång till sommaren annars dör jag om jag ska jobba där varje dag. Men det gick bra annars och som sagt vi hade ganska mycket att göra så dagen i sig gick ganska fort.

När jag kom hem så blev det att lägga sig på gräsmattan i solen och bara slappa det var väldigt skönt men varmt, så jag har fått gå upp i skuggan flera gånger så jag inte får solsting det är det inte värt. Men det är skönt att solen är framme så mycket nu, det är så gött att man kan vara ute så mycket som man kan.

Harry´s blir det ikväll med lilla Bojtis, hon ringde mig nyss och hade ganska tråkigt så vi prata ett tag och insåg att det faktiskt kan vara trevligt att sätta sig ute på harry´s och bara ha det gött. Så vi bestämmde oss för att det fick bli en kväll på harry´s och jag tror det kan bli trevligt det var ett tagsen jag träffade henne med så det kan nog bli riktigt trevligt.

Nu ska jag äta lite mat mormor, farmor och farfar kommer hit en sväng och ska äta lite med oss. Pappa ska grilla ikväll med mums mums jag älskar grillat, det är lite av en favorit när sommaren börjar komma och grillen åker fram. Så jag hoppas på riktigt god mat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback