Klassfest

Vilken toppen fest det blev, vi har haft så roligt och skrattat så mycket åt allt. Vi åkte till Gisslaved vid fem och var framme vid sex, då var grillen igång och vi började grilla. Dzemila hade köpt så mycket mat så jag har nog inte sett så mycket mat på länge. Det fanns allt. Vi fixa maten och satte oss oc åt tillsammans det var bara för mysigt, nästan hela klassen fanns på plats vi saknade fyra stycken. Maten var hur god som helst, vi bara åt och åt tills vi var helt slut av allt ätande. Det är inte ofta vi får så fin mat på helgen. Efter maten vart det att sitta och snacka om allt och bara ta det lugnt dricka lite och bara umgås. Sen blev det dans, Dzemila rensa allt så hela golvet vart tomt så alla kunde dansa och bara va, och vi dansade halva kvällen tror jag. Det var riktigt kul. Efter allt dansande gick hon för att hämta en stor tårta som hon hade bakat, och det var en av dom godaste efterrätter jag ätit tror jag, ojojoj vad god den var, och så kaffe på det riktigt gott. Och alla åt hur mycket tårta som helst tror jag. Sen kom gitarren fram och vi satt och sjöng och bara njöt av kvällen. Det ändå tråkiga var att tiden gick för fort, det vart dags att åka hem kvart över tolv med bussen och vi kom hem halv två. Men vilken fantastisk kväll det blev av det hela, hoppas på klassfest snart igen.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback