Konstig dag

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om denna dag det har varit en konstig dag med mycket saker. Det går inte att beskriva den liksom,  v har haft kris och utveckling och våran lärare kanske inte vi ska ha efter sommaren vilket är för jävla tråkigt för hon är en av dom bästa som vi någonsin haft. Så det var ett tråkigt slut på nått sätt, gud jag vet verkligen inte vad jag ska säga om dagen. Men det har väl gått ganska bra idag, nu är vi klara med allt skolarbete innan sommaren vilket känns sjukt bra. Så nu kan man packa ihop dom grejerna hihi det ska bli skönt. Första året i bänken klart!!!!

Kvällen blir det matlagning och fest det ska blir hur kul som helst. Blir nog harry´s efter hockeyn, för den fick dom ju inte missa, inte först biten eller vad det nu va dom prata om, hmmm jag vet inte.

Men nu ska vi ner på stan och fixa lite inför ikväll och inför imorgon kväll då vi ska ha våran klassfest. Hoppas på att det blir bra och att vädret håller sig såhär imorgon med=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback