Motala

Då var man hemma i motala igen, det var skönt att få rummet tomt iallafall. Pappa kom vi två så vi tömde hela rummet och så åkte vi hem med allt. Nu har jag bara edt viktigaste kvar i Värnamo och det hätar vi på onsdag=) Men men det var ändå skönt att komma hem och packa upp allt nu så jag har allt klart, det var jobbigt faktiskt. Jag har kläder i varje rum känns det som så jag vet inte hur detta ska gå en hel sommar men det måste gå. Mamma tyckte att jag hade för mycket saker, men det som fanns mest av är ju kläder och skor. Så jag vet inte vad jag ska säga men det var gött att få allt iordning nu så allt är klart när jag väl flyttar hem. Det är ganska skönt att bara komma hem också=) Men man har lite och pyssla med när man kommer hem och ska vara det ett tag. Det blir att gå igenom alla låder och väskor som man har med sig tillbaka, men det tar jag nog en annan dag för jag orkar inte det nu. Ska jobba en sväng imorgon plus att jag har haft mycket denna vecka så jag känner bara för att jag vill ta det lite lugnt haha Känner mig lite lat men det är skönt att vara det ibland.

Nu ska jag kolla lite på Beck och äta lite efterrätt med hihi Lena och Håkan är här och har ätit middag så nu är det dags för lite efterrätt mums. Hoppas att det är gott hihi Men vi får väl se vad det blir och vad vi får av folket=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback