Packad och klar

Nu tror jag faktiskt att jag är klar med mitt packande hihi Äntligen måste jag säga fy fan vad tråkigt det är att packa men det är gött när man är färdig. Det blir verkligen så himmla tomt och kalt i våra rum när man har tömt dom. Nu väntar jag bara på pappa som kommer på fredag för att ta alla mina grejer här ifrån. Usch det känns faktiskt lite sorgligt att flytta här ifrån nu. Men det ska bli skönt med sommarlov, det var längesen som jag kunde säga att jag hade lov. Men nu har jag det igen hihi.

resten av kvällen blir nog ganska lugn dom flesta har börjat packa och städa så jag tror att alla kommer hålla på med det resten av kvällen med. Det börjar ju bli dax för alla att göra sig klara för den biten nu. Så vi ska kanske kolla på någon film lite senare sen, men annars blir det nog bara att sitta still och ta det lugnt för vi behöver det nu. Och så ska vi förbereda oss för morgon dagen med teater och grejer. Men det blir nog bra det med ska vi se. Hoppas på det bästa. Alla ser fram i mot det iallafall och vill att det ska bli en kanon dag så vi hoppas på en toppen dag imorgon med mycket teater=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback