Packar

Varför har man alltid mer än vad man tror, jag förstår inte att man kan ha så mycket när man bara bor i ett litet rum. idag har jag nämligen börjat packa ner en massa saker som jag inte behöver längre i skolan, vi har ju i princip slutat nu vi ska bara ha teater i en vecka och sen är det slut på detta år. Jag fattar inte att jag har gått mitt första år klart snart. Vart tog det året vägen undrar jag. Allt har gått så himmla fort. Jag och Alena satt nyss och prata om det, vi är klara med vårat första år. Det känns skönt men samtidigt lite tråkigt eftersom det ät många som slutar nu och är klara helt och hållet. Hmmm ja heregud vad fort det har gått. Nu är det bara att packa och städa och flytta hem för sommaren snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback