Solen idag med

Dom sa på nyheterna att det skulle bli dåligt väder mycket moln, men när vi gick upp och ner till frukosten så var det varmt och solen lyser som i helgen. Det blåser lite mer idag än vad det har gjort i helgen men det är fortfarande varmt. Karin sa att det skulle kunna bli upp till 18 grader det hade dom sagt i morse så det är väl inte illa det heller. Då får vi kasnke en hel dag till som är väldigt varm hihi underbart skönt. Hoppas att det håller hela dagen så vi kan vara ute idag med för det skulle vara riktigt skönt att kunna vara det efter skolan idag. Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Redovisningar idag fy fan vad tråkigt. Vi ska redovisa olika böcker och vi har gjort det varje måndag nu sen tre veckor tillbaka, det tar ju en himmla tid eftersom alla ska redovisa minst en halv timma var. Och det börjar bli ganska drygt att lyssna på detta nu. Men men detta ska vara sista redovisningen nu, för det är våran sista pedagogik innan sommaren. Nu börjar vi avsluta ganska mycket, så nu känns det att sommarlovet inte ligger så långt bort längre hihi Det ska bli himmla skönt. Det är nästan så man längtar lite grann, det var ju ganska många årsen som jag hade sommarlov haha Men det är kul tycker jag=)

Nu måste jag fixa iordning mig innan det är dags att bege sig till skolan=)
Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: S

Jo solen är på men det är nog ändå lite kallar idag än vad det var ihelgen :( sååå trist.
Jag saknar värmen...

aja ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback