Stan

Jag och Karin hade inget att göra nu på dagen så vi tog en rond ner på stan för att titta lite grann. Jag köpte ett nytt vitt linne, det var verkligen jätte fint. Jag behövde nog egentligen inte det men jag tyckte det var så fint så jag tänkte att det faktiskt kunde få unna mig det idag. Efter en runda på stan gick vi till stigs och tog oss varsin kopp kaffe mycket gott var det, så satt vi där i solen och bara prata det var verkligen jätte mysigt och skönt att sitta i solen. Alla sa att det skulle bli regn idag men det blev det ju inte och skönt är väl det. Lite kallare är det än vad det var i helgen men det är fortfarande så varmt så man kan ha sommar kläder på sig och det är väl underbart. Nu ska jag ner och prata med Eva så att jag kan få den sista grejen inför imorgon när vi ska diskutera mat och hälsa hihi Det kan nog bli riktigt intresant. Måste bara se till att man har allt man ska ha med sig så att man inte missar något. Men det blir nog bra.

Kvällen för oss blir nog kanske wollyboll eller så kanske vi skulle spela basket vilket jag absolut inte tänker vara med på. Jag är så kort så jag når inte upp till korgarna och det är inte roligt, plus att jag inte kan spela basket. Bollsporter har väl aldrig riktigt varit min grej, måste ju när vi har idrott men såhär på kvällen kan jag ju faktiskt hoppa över det och bara titta på vilket är väldigt gött ibland haha Men vi får väl se vad som händer, hoppas det blir nått iallafall=) Jaja bäst att rusa iväg så jag hinner med Eva innan hon försvinner för dagen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback