Teater

Vi har idag satt ihop våra små teatrar som vi ska spela upp imorgon för högstadiet, våran grupp har gjort ett lysande jobb och jag tror att det kommer gå hur bra som helst bara eleverna vill. Jag och Karin är även klara med vårat dillemma som vi ska ha med mellanstadiet där eleverna själva ska få spela en liten scen som vi satt ihop. Det kan också bli bra bara dom vågar spela och vara med i teatern, jag hoppas verkligen att dom vill det och att dom känner att dom vågar. Men vi ska försöka peppa dom så mycket vi kan. Tomas våran lärare har gett oss lite knep som vi kan använda på vägen om det är så att dom är lite blyga. Dagen i sig har kännts ganska lång och dom flesta har varit ganska trötta idag med. Men jag tror det beror på att man vet att det snart är slut och det är väldigt varmt väder så man känner inte direkt för att sitta i klassrummen och jobba. Men det är kanske inte så konstigt att det är så denna tiden på året hihi

Men nu ska våran klass spela lite volleyboll tillsammans och få upp lite stämmning igen. Vi har väldigt roligt när vi hittar på saker tillsammans så jag tror att det kan bli en riktigt trevlig eftermiddag=) Jag hoppas på det. För ikväll så blir det att återgå till att packa och städa rummet, det börjar faktiskt bli klart nu men måste få ner det sista i kartongerna som finns kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback