Teknikensunder

Det är ju absolut inte jag, allt jag har som har med teknik att göra fungerar aldrig efter ett tag. Jag kan bara inte fatta vad jag gör för fel. Nu fungerar inte min mobiltelefon och den behöver jag verkligen ikväll. Ingen människa kan ringa mig och jag kan inte ringa till någon jag blir så sur. Varför händer det alltid mig, och just idag när pappa ska åka igeonom värnamo och kanske stanna och säga hej till mig nej då dör min jävla skit telefon. Fan fan fan den har fungerat på dan men nu nej då slutar vi fungera. Jag blir så trött på detta så man kan ju bli galen. Hoppas att det löser sig så den börjar fungera snart annars slänger jag den i väggen tror jag.

Nu har vi bestämmt för kvällen att vi ska laga god mat och kanske dra ner till harry´s sen hihi Det ska bli kanon kul iallafall. Benji ska laga maten till oss, Jessica står för grillen det blir bäst så haha och jag efterrätten vilket blir ost och kex, daniel tar salladen tror jag. Jag tror att det kommer bli riktigt mysigt och gott, jag hoppas på det iallafall. Men det blir oftast gott när vi lagat mat innan så det kommer bli bra idag med. Det gäller bara att inte jag och Jessica lägger oss i allt för mycket när det gäller att laga maten så blir det bra. Men vi hoppas på en trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback