Tillbaka i Värnamo

I torsdags eftermiddag var jag tvungen att åka hem en snabbis för att jag sulle på möte igår. Mamma hämtade mig i Jönköping och så for vi hem, torsdags kvällen blev lugn och harmoninsk jag gjorde inget men det var väldigt skönt.

Fredag hade jag ett möte som gick ganska bra, jag vart väl klar någon gång vid halv elva kan ajg tänka mig. När vi kom tillbaka från mötet så tog jag lunch med min älskade vän John, det blev på Hugo ppe på terassen himmla skönt i solen. Där satt vi ett bra tag och bara prata och myste det var helt underbart. Sen blev det en liten sväng på stan. Efter gick vi in till mamma för att jag skulle kolla när jag skulle kunna åka hem, och det fanns ju en skit bra biljett så jag kunde åka redan igår, så jag bokade självklart den=) Eftermiddagen med John var helt fantastiskt mysig, tack vännen för en trevlig eftermiddag!

Hem och packa ner allt som jag hade haft med mig vilket absolut inte var så mycket men ändå. Pappa körde mig till mjölby vid halv sex tåget skulle gå kvart över. Väl framme och klar sagt hejdå till pappa väntar på tåget så säger dom att det är ca tjugo minuter sena jaha skit kul då, eller inte. Tåget var en halvtimma sen ca och jag missade ju självklart tåget från alvesta till värnamo, mindre lyckad tåg dag för mig. När vi kommer till alvesta säger dom att det ska stå taxi bilar och vänta som ska ta oss vidare. Men väl framme vid taxin så har inte personalen fattat eller tagit reda på att vi är sju som ska till värnamo så bilen räcker inte. Dom ringer efter en buss och det tar ca tjugo minuter innan den kommer med, men den kom tillslut. Så jag var i värnamo halv tio, hade allt funkat som det skulle hade jag varit framme vid åtta. Men men fram kom jag iallafall och det är ju ändå viktigast haha Men hoppas på lite smidigare personal om det blir såhär någon mer gång.

Framme i värnamo träffar alla som spelat brännboll för den missa jag ju eftersom tåg fan var så sen, men det gjorde inte så myket det heller. Allas skulle till harrys och dom flesta ville gå precis när jag kom, jag satt kvar med några stycken här för ingen av oss var så pigg på att gå alls. Men sen ville resten gå med, men jag och Jessica blev kvar här på skolan vi kännde för att bara ta det lugnt och inte stressa iväg på nått. Så vi sattsar på grillningen som kommer ikväll=)

Men nu på dagen ska vi kanske in till Jönköping och sen blir det att åka till prostsjön för att sola och slappa, där ska vi antagligen också grilla ikväll. Men vi får se hur det blir med allt detta=) Nu ska jag iallafall göra mig iordning så vi kommer iväg dit vi ska=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback