Utomlands

Vi satt och prata om att åka utomlands förut och gud vad jag kännde att jag ville åka till Thailand då=) Men så ska man väl inte tänka när man har haft så fint väder här ju, men det lockar faktiskt att åka dit igen. Jag gillar Thailand väldigt mycket och jag tycker att det är så fint där men hallå nu ska man inte vilja åka. Men det var faktiskt ganska många som var sugna på att åka iväg för att bara sola och bada och hade ännu mer gött än vi har det nu hihi Det är konstigt man är visst inte riktigt nöjd när man verkligen borde vara det. Vi satt ändå och sa att vi höll på att gå under för att det var så varmt här, hur hade vi kännt om vi varit i ett annat land där det är ännu varmare än vad vi har det här. Haha men tanken var mysig iallafall.

image126

Lite fint är det ju så lite kan man ju önska att man kunde åka tillbaka hit snart hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback