Utvecklingsamtal

Idag var det dags för våra utvecklingsamtal vilket också är det ändå som vi ska ha idag. Jag har mitt halv nio sen slutar jag för dagen, vilket känns ganska trist. Vad ska jag har för mig hela dagen när jag går upp såhär tidigt för en kvart. Ja herregud, men förhoppningsvis så får jag ju ut nått nyttigt av det iallafall. Jag tror att dom kommer säga till oss om det är nått vi ligger efter med och måste göra ifatt, och så kommer dom nog säga hur vi ligger till inför nästa år vilket kan vara ganska bra och veta så att man kan ta tag i det man måste innan och kanske till och med under sommaren. Vi får väl se vad Carolina har att säga till mig, vi får absolut hoppas på det bästa.

Bäst och gå och äta frukost då innan man ska har mötet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback