Värna igen

Då var vi tillbaka här då hihi Vi kom igår kväll det var så kul, fast vi blev lite förvirrade måste jag nog säga. Vi kom vid elva tiden hit och när vi kliver in så har dom fest här en söndag haha dom är väl för roliga men gud vilket kalas. Vi var nog berädda på en lugn kväll med ganska lite folk synliga men nej då här var det fullt ös, men det är ju det som är lite roligt med. Det blev en lite spontan fest här istället för att alla bara satt och titta på film och inte gjorde nått så det är väl lite charmen med det hela här ibland. Men det var riligt att se dom haha

Nu är det time för lite frukost tror jag, ska göra mig iordning lite först och sen ska jag möta upp Karin=) Men det ska sitta fint med frukost nu för jag är faktiskt ganska hungrig.
Ha en toppen dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback