Andra prkatik veckan

Då satt man här på kontoret igen på centrumföreningen. Allt är sig likt måste jag säga. Jag har precis börjat titta på en hemsida som ska göras om lite, ska se om jag kanske kan lösa det till dom. Jag ska hjälpa en annan tjej så jag hoppas att vi kan slå våra huvuden ihop och möjligen lösa detta.

Inatt sov jag hos mormor med det var ganska längesen som jag var där. Hon tyckte det var roligt. Vi satt och kollade på tv hela kvällen vilket jag med tyckte var trevligt. Kanske ska dit ikväll med.

Pappa kom hem idag fårn Afrika med så jag ska hem nu efter praktiken och umgås lite med honom. Måstre titta på lite bilder med, det kan ju bara vara roligt att se.

Nu är det kanske bäst att jag går tillbaka till jobbet så att jag får något gjort idag=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback