Examensarbetet

Jag hatar detta arbete så mycket att jag skulle kunna bränna upp hela skiten. Varför kan det aldrig bli färdigt och klart för jag blir galen. Det kvittar hur många gånger man skriver om det eller hur mycket man gör så blir det fan aldrig bra, jag kommer bli knäpp i huvudet av detta jag lovar det. Dom kunde fan talat om hur mycket det var att göra på det, alla andra år så har alla elever haft ett år på sig i princip att få det klart vi hade ca fyra månader eftersom att det måste vara klart vid jul. Man borde inte behöva få det på så kort tid för man klarar nästan inte det, man stressar halvt ihjält sig för att hinna. Allt annat kommer i andra hand och det fungerar inte det heller. Jag blir knäpp och förbannad för att jag känner att jag aldrig blir klar och det aldrig blir rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback