Fotboll

Idrott på förmiddagen en måndag morgon känns väl inte så jättebra va, fy fan tränningsvärk kan jag svära på att jag redan har fått fast att vi töjde efteråt. Men det kanske är nyttigt att komma igång inför examensveckan med liksom. Jag är för trött nu bara jösses säger jag bara. Hur kan det bli så, imorgon kommer jag nog inte ta mig ur min säng men och andra sidan behöver jag ju inte det heller haha Men det blev ingen friskis för mig idag för det orkade jag absolut inte med. Nu ska vi bara äta sen blir det att plugga. Jag gjorde min redovisning på gympan med, så nu har jag den gjord det känns skönt att vara klar med något på listan. Nu har dom fått lära sig avslappningsmassage det uppskattades iallafall och det är väldigt bra=) Det är skönt för mig att stryka lite saker med för det behövs. Kommer nog få sitta vid datorn hela veckan och skriva på allt som man måste skriva, men man vill bli klar innan lovet med så det är tur att vi får en hel vecka till sådant med=)

Nu är det mat och jag är skit hungrig för vi fick kåldolmar till lunch och det äter inte jag, det är inte lustigt att jag är hungrug nu med andra ord. Det blev inte mycket till lunch hihi Men nu hoppas jag på god mat så jag få i mig lite till kvällen, annars orkar jag inte plugga=) Hade gött nu alla=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback