fruktansvärt lång dag

Vissa dagar tar aldrig slut varför känns det så? Hur kan det komma sig att vissa dagar är frutansvärt långa medans vissa dagar känns det som det gått så fort så man inte hunnit nått. Bara pluggat nästa idag, men det är väl nyttigt det med kanske. Men varför ska det hända så mycket skit för. Kan inte alla bara ta hand om sig själva och bara försöka göra det bästa av allt. Men ibland känns det som vissa människor inte klarar av sådant och bara gör dumma saker eller säger helt korkade grejer och jag fattar inte varför. Det är klart att man kan må pyton och inte orka med ibland men varför ska man dra med sig precis alla ner för. Nu när vi kom tillbaka till skolan hade det hänt så mycket så jag vet knappt ut eller in tror jag. Det är möte efter möte om allt, hur ska det bli liksom. Men det blir kanske bra efter alla möten och när allt har lugnat ner sig lite vad vet jag. Just nu känns det bara knepigt, vi lever i en knepig situation som man inte kan göra något åt. Jag hoppas att det blir bra, nu vill jag bara att alla ska ha roligt. Men det är inte så lätt alla gånger liksonm. Hur man än vrider på det så blir det bara knepigt av allt tror jag. Jag vet inte vad man ska göra. Men men man får rikta in sig ordentligt på skolan nu så man får allt klart som måste vara klart och så får vi hoppas att allt som hänt här blir en vändning snart så det kan bli lite positivt.

Nu ska jag plugga det sista innan maten sen ska jag bara slappa hela kvällen lång hihi
Puss på er sötisar där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback