Hugo

Igår kväll kom Lena, Håkan, Pia och Janne hit och vi skulle äta lite mat=) Efter en liten stund kom min lilla John hit och fögyllde. Vi åt och bara umgicks lite det var trevligt måste jag säga och god mat.

Efter maten åkte jag och John hem till Carro där även Lotta befann sig en stund. Vi satt där och prata lite det var jätte trevligt, Lotta gick efter en stund men vi andra satt kvar.

Hugos hamnade vi tillslut och dit kom även Monika. Det var riktigt kul igår kväll måste jag säga. Det var så roligt att titta på alla människor som var där, jag hade två favoriter igår och dom dansde oavbruttet hela kvällen. Och den ena bjöd verkligen på sig själv och sånnt gillar jag. Han var vild haha men det är så roligt. Kvällen blev väldigt lyckad och jag hade så roligt.

Man underskattar nog Hugo lite, men när man väl är där så har man faktiskt ganska roligt. Jag har varit där tvår helger irad nu och jag har haft lika roligt varje gång=)

Måste dra nu för det är dags att plugga=)
Bye

Kommentarer
Postat av: caroline

We love Hugo :)

Postat av: John

yes we do

2008-11-09 @ 16:44:09
URL: http://johnvalencia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jag vi älskar Hugo helt klart

2008-11-09 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback