Idol

Ikväll hade jag, John och mormor en liten myskväll när vi tittade på idol. John hämtade upp mig vid halv sex så att vi kunde bege oss till mormor. Vi åt ost och kex plus chips och drack lite vin, helt underbar fredag. Vi kollade först på färjan, sen Idol och i pausen blev det lite singing bee. Allt var lite små kul att titta på. Idolerna bjöd på rock och alla var mycket duktiga måste jag säga. Denna kväll var nog en av dom ända där det var svårt att försöka få bort någon, men jag är glad att det blev Lars. Han var duktg ikväll men jag tror att han hade gjort sitt i idol nu. Jag hejar ju på Anna för jag tycker att hon har en skön röst, den är egen men det är det som gör det så himla bra och unikt. Alice tycker jag om med, hon är bara så bra. Kevin är grym med tycker jag nog allt, jag gillade förra veckan när han sjöng lyssna till ditt hjärta, det var mycket bra. Dessa tre hoppas jag absolut på, någon av dom måste ta hem det känner jag.
Våran kväll blev iallafall lyckad, det är skönt med sådanna mysiga fredagar tycker jag=)

Nu måste jag krypa ner i min säng, ska jobba imorgon så jag behöver lite sömn om jag ska orka ta mig upp=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback