Kareoke

Lördag kväll och vi hade inget att göra, så vi beslöt oss för att bara sjunga lite kareoke. Vi började sjunga vid nio och slutade helt vid halv fyra. Helt sjukt roligt måste jag säga, det var schlager för hela slanten. Vi hade tre stycken skivor som vi använde flitigt, jag vet inte hur många gånger vi sjöng alla låtar men det var många gånger kan jag lova. Kvällen var absolut den bästa hittills, hoppas verkligen på flera sådana kvällar. Det var jag, Jessica, Fredrik, Kim och Christian som höll lådan här uppe. Jag känner av det i halsen kan jag lova och jag vet att dom andra kände av det sista timman att det började bli segt för rösten. Men det låtaen jag och Fredrik ägde var absolu " upp och hoppa " vi satte nästan hela rappen efter flera timmars träning, men den var grymt svår och sjunga. Man tror inte att den är så svår när man hör den, men när man ska sjunga den så är det inte lätt. Men fan vad kul det var. Alla gick in för det och det var nog det som gjorde det hela mycket roligare med, för är alla med så blir det en annan grej av det. Gud vi har haft kul ikväll hoppas dom under oss känner samma sak haha För dom lär ha hört oss det kan jag svära på att dom har. Men dom sa inget så det kanske inte var så illa iallafall och det känns ju skönt. Lite underhållning kan vi bjuda på=)

Nu är det dags när klockan är fyra på morgonen att krypa ner i sängen. Det kommer nog inte bli många knop gjorda imorgon, men det gör inget för söndagar ska man inte behöva göra för mycket på känner jag=)
Puss och kram alla små gullungar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback