Klädproblem

Ikväll blir der fest och vi ska samlas hemma hos John. Jag vet bara inte vad jag ska ta på mig, jag har med mig lite olika men kan inte bestämma mig. Jag tror att det kommer bli kjol med ett linne till men jag har absolut inte bestämmt mig. Vi ska träffas klockan sju så jag har ju tid på mig än sålänge, men man vet aldrig hur lång tid detta kommer att ta=) Hoppas jag hittar något som kan passa inför kvällan. Ikväll ska vi även kolla upp den nya fabriken hoppas att den är bra nu. Och hoppas verkligen att dom klarar av att hålla sig kvar nu hihi Det är inte så lätt med nya ställen i motala har man märkt så det är bara hoppas att dom klarar att ha denna nattclubb igång lite längre än dom andra=)
Ses ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback