Praktik rapporten

Den ska vara på tio sidor, och jag kan inte förstå hur vi ska få ihop så många sidor när uppgifterna garanterat inte är så pass så man får ihop det. Jag hoppas att alla andra får det, men för mig kommer det absolut inte att gå.

Annat skolarbete har vi med, men tro inte att jag har kommit ihåg alla böcker heller. Jag vet inte vart mitt huvud är någonstans just nu det känns som att jag har tappat det någonstans mellan värnamo och motala hihi Hur kan man glömma hälften där. Har ingen lust att åka dit nu, men det ska inte vara klart föränns veckan vi kommer tillbaka. Vilket innebär att jag har till fredag vecka 47 på mig, men skulle kanske varit skönt att göra lite hä hemma.

Caffelatté dricker jag nu för att hålla mig vaken lite längre än att somna typ nu. Plus att jag måste jobba lite med rapporten ikväll, så jag måste hålla mig vaken. Men vi får väl se hur det kommer att gå med detta. Hoppas att jag orkar ett litet tag ikväll haha Annars måste det bli imorgon och jag jobbar till 21.00 vilket gör att det kommer aldrig fungera att göra något då.

Pappa kom hem idag med så jag ska försöka umgås lite med familjen ikväll med hur nu det ska gå. Men alla kommer hem snart så jag får väl umgås en stund och sedan plugga igen haha men jag ska inte lova att jag ska göra något ikväll, måste gjort hälften av allt till fredag det kan jag väl lova=)

Nu blir det en dusch sen blir det plugga och umgås med familjen=)
Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback