Sista dagen

Då satt jag här på centrumföreningen för sista gången=) Nu är min praktikperiod snart slut. Det känns både skönt och inte, man har ju blivit lite hemmakär så lite jobbigt att åka till Värnamo det är det abslout. Men som sagt det är bara fyra veckor kvar till jullovet och det kan man nog klara utan problem. Vi ska ju kämpa med examensarbetena då ju så vi kommer ändå ha ganska mycket att göra pch då går tiden snabbare än annars med ju och det är ganska skönt. Hoppas på att det går fort nu. Har ingen lust med skolbänken igen ju. Men det blir säkert bra bara man kommer dit eller hur haha

Nu ska jag fixa klart en hemsida och hoppas på att det går bättre idag. Igår när jag satt med den så var det något som var fel på den så allt raderades vilket kändes mindre kul imorse när vi skulle titta på den. Men nu har vi ringt till snubbarna som har hand om det och hoppas på bättre lycka med den idag. Jag hoppas att vi får den bra och som dom vill ha den, annars blir det nte kul känner jag. Men ska titta lite på den nu så kanske jag lyckas bättre denna gång=)

Hade toppen alla glada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback