Sista helgen

Jaha då var sista helgen hemma snart över, för vi åker till Värnamo klockan 18.00 och det känns både bra och mindre bra. Men men det ska bli skönt att komma till skolan och göra klart den.

Igår fyllde min äslakde Plumm 23 år och vi firade honom med en liten utekväll på harry´s. Jag hade roligt. Det var väldigt mycket folk ute denna kväll men 82 orna hade reunion, 10 årsedan dom skutade 9:an. Tänk det är längesen. Men jag hade roligt igår och det var kul att gå ut med mina sötnosar. Det kändes lite jobbigt när Plumm släppte av mig för då visste jag att det skulle ta ca fyra veckor innan vi skulle ses igen och det tycker jag var lite tråkigt. Men men så är det inte mycket att göra åt.

Nu måste jag packa det sista eller rättare sagt jag måste pack typ allt haha men men det kanske går ganska snabbt bara jag börjar någonstans. Men men får se hur det kommer att gå, hoppas på bra det som är mest jobbigt är att jag inte kommer kunna stänga väskan men det får väl bli ett annat projekt. Haha såhär blir det alltid=)
Jaja men hade bra gullegrisar så ses vi snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback