Sjuk

Idag vart det att vara hemma från praktiken jag mådde inte alls bra igår kväll och i morse, vet inte varför det blir så jag orkar inte vara sjuk för det är så tråkigt. Men hade aldrig pallat att åka till jobbet för mitt huvud kunde nog ha exploderat om jag hade gått upp ur sängen. Men nu är jag upp coh mår faktiskt bättre, så jag ska baka och sen ska jag tvätta lite plus gå igenom min väska och se om jag verkligen behöver med mig så mycket grejer för fyra veckor. Det är snart bara fyra veckor kvar till jul och då kanske jag inte behöver med mig så mycket så väskan nästan spricker eller haha men egentligen vill jag ha med mig allt så vi får väl se hur det går=)
Puss på er alla godningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback