Sportlovs veckan

Idag var vi i kommitén för att prata med Stefan på fritidskontoret om sportlovsveckan, men det gick väl mindre bra. Vi var där för att visa upp våra förslag för honom innan vi ska ha möte med politikerna nästa tisdag. Stefan sitter med på det mötet med men han ville träffa oss lite innan så vi kunde få lite tips inför mötet och veta lite vad han trodde att dom skulle gå med på. Men min grupp blev ganska dissad av honom, han tyckte inte vi skulle åka iväg och det skulle helst inte kosta något. Men hur ska det gå till undrade jag när vi är en resegrupp som ska ta ungdomarna på lite små äventyr. Men han hade inget bra att komma med föutom pengar. Det ända vi fick göra var att åka till arosfortet i hukvarna det är typ som fångarna på fortet, sen fick vi bara ha bio kväll och bowing vilket inte alls var vad vi egentligen ville. Men det är helt sjukt vad dom ska dra ner på pengar. Det roliga är som våran lärare sa är att vi inte kommer kosta nått utan vi gör det ändå, men det spelade ingen roll tydligen. Men vi ska nu sätta oss och göra om hela våran plan för att sen diskutera det med ploitikerna, vi får hoppas på det bästa då liksom=)

Nu ska vi ha film visning på mamma mia hihi Jag och Åsa ska visa den i lägenheten det kan nog bli riktigt mysigt. Hoppas att det kommer lite folk iallafall. Men det är ganska många som sagt att dom ska komma så vi hoppas på att det blir folk där ikväll=) Nu ska vi bara förbereda det hela innan vi kan börja. Får se om jag och Åsa lyckas koppla in projektorn bara, alla vet ju att jag inte är den mest tekniska människan på denna planet. Men hoppas på det bästa annars får vi helt enkelt försöka hitta någon kille som kan fixa och dona med den. Det ska bli roligt iallafall att visa den, för mamma mia kan man inte få för mycket utav=)
Cioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback