Trevlig middag

Igår efter praktiken mötte jag John, vi åkte runt en sväng och lämnade saker. Vi var hon Boj med hennes coyboy hatt och vi var med en korg hos hans föräldrar. Sen blev det middag hon Lena och Håkan Ström. Det var hur trevligt som helst. Vi kollade på bilder från Tanzania och det var riktigt mysigt och trevligt att bara sitte där. När man såg bilderna så längtade man lite till att åka faktiskt.

Nu är det dags  för praktik igen, jag är så fruktansvärt trött så det finns ju inte. Ändå sover jag ganska mycket men det är så svårt att komma upp på morgonen. Men vad ska man göra det är bara att gå upp och ge sig av haha
Hade gött sötisar
















Kommentarer
Postat av: Karin

Tjenare bengan. Hoppas de är bra. ville bara skriva och säga att jag läser din blogg.../Karin

2008-11-06 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback