Trötter idag

Ida är jag fruktansvärt trött har sprungit på stan hela dagen och fixat grejer för raktiken, jag fattar inte hur man ska kunna springa varje dag på stan. Jag blir helt slut.

Efe´ter praktiken hade jag en underbar eftermiddag och kväll med lilla Plumm. Vi var på en tripp till garn affären för att jag behövde mer garn. Sen blev det hem och fixa mat, efter det en tripp till farmor för och kolla så hon mådde bra. Vi slutade kvällen hos mormor där vi hade en toppen trevlig myskväll hihi Helt underbart.

Jag måste skriva en dagens hiss och diss=)
Dagens hiss blir till min käraste vän John, denna eftermiddag och kväll var så trevlig. Det var väldigt kul att umgås och bara ha roligt.

Dagens diss.
Det blir till människor som kritiserar andra människor och sedan inte stå för det. Man kan inte gå till personliga angrepp när man sbolut inte känner personen i fråga. Sköt dig själv och skit i andra mini H, för jag är trött på att du ska hoppa på andra. Person angrepp är inte okej, defenitivt inte när man inte känner personen som man går till attack mot. John är hur fin person som helst det skulle du tycka om du kännde honom.

Nu ska jag sova=)
Natti

Kommentarer
Postat av: John

Tack snälla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback