Vilken dag

Sita veckan på praktiken det känns både tråkigt och skönt. Det ska bli tråkigt att åka till skolan igen känner jag lite, man har blivit lite hemma kär igen tror jag. Men att praktik perioden är klar snart det känns bara bra faktiskt nu har man gjort det med liksom.

Anton 20 år imorgon. Jag åkte hem en sväng till Anton och Ewa eftersom Anton blir 20 imorgon så firade vi honom lite idag, det var riktigt trevligt. Ewa hade bakat paj som var hur god som helst, och så blev det väldigt gott te till det med. Det vart en mysig kväll iallafall och det är alltid roligt.

Nu blir det plugga för hela slanten för jag måste få rapporten klar vilket kommer bli lite smått jobbigt. Men jag har inte mycket kvar, men har liskom sparat det jobbiga till sist vilket absolut inte var så smart. Jag förstår inte varför man gör så varje gång, men man smiter väl undan lite hihi och det är inte alltid så lyckat har jag kommit på. Men men det blir säkert bra bara jag kommer igång med det=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback