Aktivitetsdag

Nu har vi haft våran aktivitetsdag för handikappade. Det var en helt suverän förmiddag, dom ville att vi skulle ha fler aktiviteter med dom. Vi delade in dom i tre grupper, jag, Karin och Åsa gick runt med varsin grupp. Jag började på stationen fem kamp där dom fick hoppa höjdhopp, kasta boll i hink, hoppa rep, bowling och rockring och det var fullt ös på dom. Efter det vart det fika som vi hade ordnat på morgonen. Sen blev det dans i aulan och till sist var det innebandy. Dom körde på som bara den, jag tror min grupp gillade innebandy mest för där var dom i full fart hela tiden, förstår inte att dom orkar. En annan var ju död efter bara lite dans känndes det som. Men det vart en väldigt lyckad dag för dom och det var roligt att se att så många ändå var igång. Dom var 35 stycken plus 11 personal så det vart några stycken. Men det är alltid roligt att få göra liter saker istället för att bara sitta i skolbänken=) VI hade också skit skoj.

Nu ska jag ha ännu mera idrott, nu har vi friskis och svettis mellan ett och halv fem. Jag kommer inte kunna stå efter denna dag. Tränningsvärk lär jag få. Men men hoppas på att det går bra=)
Hade gött

Kommentarer
Postat av: John

Plumm var är de två bilderna du lovade att lägga ut i bloggen? Jag vill så gärna se dem.

Postat av: Sanna

Plummis förlåt att jag inte lagt ut det tidigare, om det är några fler bilder så säg till för då fixar ja det=)

Puss

2008-10-11 @ 01:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback