Examensarbetet

Nu ska jag snart ha ett nytt möte med Marie angående mitt examensarbete. Jag har faktiskt fått ganska bra tips av henne men jag har kört fast kan man säga. Hur kommer jag vidare nu känner jag. Men förhoppningsvis kommer jag vidare idag när vi har haft möte. Så det känns ändå ganska okej tror jag.

Ikväll ska jag åka hem till motala, och det ska bli så himmla skönt. Det ska bli underbart att träffa alla sötnosar där hemma, jag saknar er verkligen. Det som är mest tråkigt är att mamma och pappa inte är hemma när jag kommer, men det är inget att göra jag får iallafall träffa min lillebror. Och det kan faktiskt också vara ganska roligt =)

Nu ska jag iväg på mötet=) Men vi ses hemma sen haha
Pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback