Filmdag

Idag har det blivit en filmdag för oss. Vädret har varit kasst så vi har nästar hållt oss inne framför tvn hela dagen. Jag, Kim och Fredrik gick ner en sväng på stan för Fredrik behövde nya gympaskor, vi följde med så han skulle slippa gå ensam. Men efter det har det blivit en " Wallander " dag hihi Det är fler än jag här som gillar dom. Jag har Beck och Fredrik har Wallander filmerna så det blir kanon när vi bara kollar på film. Kvällen avslutade vi med exorsisten fy för fan vad äcklig den är. Jag ska inte kolla på sådanna filmer tror jag eftersom att dom är så läskiga. Men likt föbannat ska jag kolla på dom. Det är visserligen lite kul att se sånnt med, men egetligen gillar jag det inte. Så därför ska jag kolla på en Wallander film till nu bara för det så jag kan sova gott sen hihi " Wallander. blodsband " blir det nu, den är skit bra jag har den hemma så jag kan den med, men vilka kan jag inte känner jag nu när jag tittar på dom. Men men dom är alltid lika bra fast att man har sett dom några gånger.

Jaja nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på den filmen, kanske somnar gott innan den är slut idag med, man vet aldrig. Sov gott alla godingar=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback