Födelsedagsfest

Jaha då har vi haft fördelsedagsfest mycket trevligt. Vi firade Andreas, Oskar och Karin som alla fyller denna månad. Oskar fyller idag till och med. Jag och Karin bakde tårta till han och jag tror att den blev god. Karin fyller på mpndag så vi ska baka i helgen till henne=) Men festen vart lyckad det var många som kom och vi åt tårta och parta. Jag, Jessica, Fredrik och Kim gick upp för att kolla på film, vi skulle inte ut med dom andra så det blev lite skräckfilm istället för harry´s. Men det var trevligt det med, jag somnade i skräckfilmen för det var inte äkta skräck det hände inte mycket så det gjorde inget att jag sov lite. Efter det blev det " rena rama Rolf " och det är riktigt roligt tycker jag. Man får sig ett riktigt gott skratt hihi Men det vart en lugn fredag iallafall och det är skönt för jag hade inte klarat en ute kväll så trött som jag är=) Men nu blir det snart sängen...
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback