Friskis och svettis

Idag var det ett helt nytt pass på friskis och svettis och jösses vilket jobbigt pass det var. Jag har sådan tränningsvärk så det är inte sant, vad ska man göra ajajaj känner jag just nu. Men det var roligt så pass så jag hoppas vi kör det fler gånger, när man har kört det ett par gånger så får man inte samma värk efter och det är bättre haha Hoppas det har gått över lite tills imorgon.

Stickcaffe blev det idag med och idag har jag börjat på en halsduk som jag hoppas blir bra. Åsa sålde garn idag med för lite billigare än i affären och det var ju bara toppen, så nu har jag garn så jag klarar mig ett litet tag. Eller det beror ju på hur fort jag stickar den, men jag hoppas att det tar lite tid iallafall så jag har något tills nästa vecka med. Sen får jag köpa garn när jag kommer hem, för det finns ju en liten bod som har mycket fint garn i som jag tänkte köpa på mig lite där. Men det blir ju omm ett par veckor. Så jag måste ha lite kvar till nästa vecka med=)

Nu ska jag plugga det sista inför redovisningarna som vi ska ha imorgon, hoppas det går bra. Vi är inte speciellt förberedda eftersom vi har så himmla mycket så hinner man inte sätta sig ner helt och hållet och bara fixa en sak. Man måste göra allt samtidigt vilket inte är så roligt alla gånger, framförallt inte nu när vi måste redovisa ett halvdant arbete. Men vi har ju varandra så vi för stötta upp varandra och improvisera en hel del i detta, men jag hoppas att det ska gå bra=)

Men men snart väntar sängen med för jag är så fruktansvärt trött så det finns inte. Ögonen vill bara sova, men jag måste orka en timma till allafall så jag kan fixa lite till på redovisningen. Men men hade gött alla=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback