Lugn helg

Denna helg har nog varit den lugnaste som jag haft. Jag har i princip bara pluggat och legat i soffan framför en film, alla vi i denna korridor vilket bara är tre har bara tagit det lugnt. Men jag tror att vi alla behövde en sådan helg eftersom det varit så mycket. Det värsta är att jag har tenta på måndag i idrott och jag fattar i princip ingenting, men det är inte jätte många som gör det, men jag hoppas att jag kommer klara av den. Jag har pluggat men det känns som att inget fastnar i mitt huvud liksom. Men jag ska plugga imorgon med och hoppas på att jag fattar lite mera då. Men helgen har varit skön, imorgon blir det plugga, städa och kanske kolla på lite film om klockan tycker det. Det beror på när jag är klar med plugget. Haha men det ska nog gå bra detta.

Nu måste lilla jag sova annars kommer jag inte upp imorgon=)
Sov gott alla smo gullungar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback