Mycket nu

Jaha det blir att plugga hela helgen. Hade tänkt en extra sväng hem först eftersom jag inte träffade mor och far när ajg var där sist. Men vi har så gräsligt mycket att göra så det går inte. Vi har allt tentor, redovisningar och stora grupparbeten som ska vara klara näst vecka, så en av dom grupper jag är i kommer nästan få sitta hela helgen med allt. Inte kul, man gör inget annat än att sitta i böckerna känns det som. Men det är väl det man ska när man går i skolan hihi Men det blir ganska tufft när det är många olika saker i olika grupper. Det blir säkert bra när det är klart. Det som känns mest tugnt är sociologin, min del vart fel eftersom vi fattade allt galet så vi måste göra om och få det klart för att redovisa på tisdag. Det som känns värst var att vi var klara tills idag när vi förstod att vi gjort fel, men men våran lärare sa inget om det utan bara att det händer alla och man kan inte förstå allt och det är ganska skönt att höra när det blivit fel. Men vi ska fixa det imorgon för vi har inga lektioner då. Så imorgon måste det bli socioligi och examensarbetet, ingen vila för mig imorgon men det gör inget. Det är skönt att vara igång lite med hihi

Min sista mössa är klar iallafall, men nu har jag fått flera beställningar så det blir nog ett par till tror jag. Jag har lovat två stycken så två till måste det bli, men det får bli en annan dag för nu ska jag sova tror jag. Mycket trött är jag idag, vet inte varför för jag har sovit massor....och pappa jag äter vitaminer hela tiden men jag vet inte om jag kan hålla med dig om att dom hjälper=) Men men ska förtsätta med dom det kanske ger resultat om ett tag eller om ett par år vad vet jag haha
Godnatt och sov gott =)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback