Stickning

Nu har jag precis varit på stck caffe´och det var mycket trevligt. Vi stickade och fikade som vi brukar, men det är alltid trevligare när man sitter några stycken tillsammans. Nu är jag inne på nästa mössa som jag nog ska behålla själv, dom flesta jag stickat har vart på beställningar. Men någon kanske kan vara roligt att ha själv. Sen vet jag att det är några hemma som vill ha, så jag måste ha med mig några hem i olika färger så den som vill han välja färg själv. Men jag måste skaffa mer garn snart, men hittade en bra garn affär hemma i motala som jag måste besöka nästa gång jag kommer hem för då kan jag sticka massor under praktiken. Måste köpa mer av samma färg så jag kan göra halsdukar som hänger ihop med samma färger, annars är det inte alls lika kul tycker inte jag.

Nu ska jag snart sova för vi har mycket att göra imorgon och har även pluggat halva eftermiddagen, mitt huvud orkar knappt mera nu. Men lite sömn på detta så ska det nog bli bra tills imorgon=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback