VIP kväll

Igår kväll var det vipkväll på stan och jag jobbade självklart=) Jag jobbade med Nicklas på torget vi hade hand om scenen och signeringstältet, det var ganska kul men snöstorm och skit kallt. Artisterna som kom var Agnes, Nordman och the fantastic four. När Agnes sjön var det lite folk som tittade, Nordman hade massor folk han lockade flest. The fantastic fuor hade otur det var nästan inga alls som kollade på dom, jag tyckte dom var skit bra, dom bjöd på sig själva och var roliga på scenen. Det värsta var kylan för den trängde in ordentligt, man var helt genom frusen efter allt var klart.
Kvällens bästa var lätt Nordman jag tycker han ät stört skön. Agnes var helt okej. The fantastic four hade bäst show på scenen det var synd att det var många som missade dom bara. Det tråkiga var också att det snöade in på scenen så det blev ganska halt, stömavbrott en gång för Nordman annars gick det galant. Kvällen i sig var helt okej men aldelles för kallt för en vipkväll med artister.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback