Aktivitetsdag

Idag har vi haft en gemensam dag alla på skolan där vi har varit indelade i grupper och gått till olika stationer. Vi började med HLR vilket vi redan gjort en gång men det är alltid bra med lite påminelser ju hihi Sen blev det folkbildning vi fatta nog aldrig riktigt vad det egentligen var men vi fick sitta i diskussionsgrupper och prata lite, sen fick vi prata miljö lära oss hur man sorterar sitt skräp och sen fick vi se lite hur det såg ut i världen. Nästa station blev branövning vilket vi också gjorde förra året, det var exakt samma film, samma brandövningar och samma brandmän så jag vet inte men det är nog nyttigt att göra om det ibland med=) Sen blev det alkohol och droger som vi fick prata om vilket var väldigt nyttigt och intressant man fick verkligen tänka om lite och verkligen förstå att det kanske inte alltid är så samart=) efter det vart det grillning och åka upp i brandstegen ocm man ville, jag och en annan tjej gjorde det och det var ca 25 meter upp i lufter, lite otäckt men ändå kul.
Kvällen blev vollyboll och fan vad ont jag har i mina armar nu, men riktigt kul det var det=)
Och plummmmm jag ska försöka komma hem snart jag lovar=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback