Bowling

Idag satt jag och stickade klart min halsduk som blev jättefin. Det kommer en bild senare. Men iallafall när jag satt och gjorde klart den kom Sara och frågade om vi inte kunde dra iväg ett gäng och spela bowling, och det var ju en väldigt bar ideé. Vi böev sex stycken. Jag, Sara, Kim, Fredrik, Jonna och Yogge. Vi hade skit kul, men jag kom väldigt mycket sist kan man nog säga haha Det vart mellan halv elva och tolv så man får ändå spela ganska länge och det är bra tycker jag. Vi hade väldigt trevligt iallfall och det var hur skönt som helst att komma bort från skolan lite. Lördag kvällen blev kalas. När vi kom hem skulle vi se skräckfilm men den funkade inte, så vi tittade på " Linas dagbok " en ungdomsfilm, hellt okej var den faktiskt. Men ganska pinsam, alla tyckte att det var pinsamt när man såg den. Men helt okej film sent på kvällen när man inte orkar tänka så mycket haha En lagom film helt enkelt.

Nu ska jag sova, jag är verkligen suoer trött och det kanske inte är så konstigt när klockan nu är 02.40 typ. Hmmm undrar om man sover hela dagen imorgon, skulle inte förvåna mig alls hihi Men men godnatt alla mina sötnosar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback