Föreläsning

Helt värdelöst måste jag nog erkänna, måste även säga att jag inte lärde mig något. Allt handlade om Värnamo och hur man kan hitta kontakter och hur man kan söka efter amdra och vad man kan göra i staden, som att vi inte redan visste det. Jag tror att jag sov en stund med på denna föreläsning, kunde likson inte hålla mina ögon öppna för det var inte kul. Jag har nog aldrig somant till på en lektion eller föreläsning, men idag blev den förta och förhoppningsvis den sista med haha men det blir nog ganska bra.

Plugga är det dags att göra nu, måste ta tag i mitt examensarbete eftersom mina intervjuer ska vara förberedda till torsdag. Hoppas verkligen att det gå bra nu. Ska ha mitt första handledaremöte imorgon så jag ska få lite hjälp med böcker och info om vad jag ska börja med, och hur jag ska börja, hoppas verkligen att det kommer gå bra=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback