Forskningsmetodik

Det var nog det jobbigaste ämnet jag någonsin haft tror jag, detta ska hjälpa oss med vårs examensarbeten men jag känner mig ganska dum i huvudet för jag förstår inte hur detta ska gå till. Jag hoppas att efter i dag på våran egen tid att vi kanske kan bolla med varandra och kanske komma igång med det vi ska skriva. För just nu förstår jag i princip ingenting. Men men det blir väl bättre, vi har ju en vecka på oss att spåna i detta och komma fram till några frågor som vi kan få arbetet att handla om, och lite till inledningen måste vi med för söka komma igång med denna vecka. Men jag har just nu lite klart för mig vad det ska handla om, så jag ska försöka leta lite material och lite böcker som man kan relatera vissa grejer till. Och förhoppningsvis då när man börjat lite så kanske man kan förstå lite mer  vad det är vi egentligen ska göra=)

Men nu kanske jag ska sätta lite fart så jag kommer någonstans med detta arbete=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback