Friskis och svettis

Jaha då var denna måndagen klar. Vi har haft idrott på förmiddagen och kört ultimate, helt konstig aktivitet men ganska kul. Man anväder frisbe och kastar till varandra. Sen var vi lediga på eftermiddagen, men då var vi tvungna att plugga lite, men jag somnade så gjorde inte så mycket men ska försöka ta tag i det lite nu kanske om jag orkar=)
Nu har vi precis haft friskis och svettis och herregud jag är helt slut idag. Jag tror aldrig Micke har haft så mycket armhävningar som han hade idag. Det kan inte vara mänskligt med detta. Men det är ganska skönt nu efter, men just då trodde jag att jag skulle tuppa av eller något sånnt. Imorgon vill jag inte änns tänka på, jag kommer int kunna röra mig ju, men men har inget val. Vi ska ta våra klassfoton imorgon med så man måste ta sig upp haha. Hoppas dom blir bättre än förra gången. Hihi men det blir säkert bra det med.

Nu ska jag duscha, sen plugga och efter det ska vi ha idolkväll så det kan nog bli ganska mysigt det med. Se vilka stållar som är med idag haha Hoppas på att det är många duktiga som är med idag=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback